Tid for sosial strikking igjen

Har ikke vert mye skriblerier fra meg i det siste. Det betyr ikke at det ikke skjer noe, -snarere tvert i mot. Det går i hundre i både hjemme, i butikk og nettbutikk, bunader skal syes, og siden håndarbeidskurven ble «nesten» tom, fikk jeg jo lov til å begynne på noe nytt. Det var deilig å igangsette noe fra ønskelista. Det som sto øverst på den lista, var en spennende kreasjon på et utklipp fra KK tidlig 90-tall.  Det er ikke lenge før den kan fotograferes og vises frem, men de som bor så nær Askøy at de kommer på strikkekveld i morgen, vil selvfølgelig få en titt da. Jeg er spent klar, og gleder meg voldsomt. Ta med deg sauen eller alpakkaen eller hva du måtte ønske å strikke med, og stikk innom. Åpner som vanlig kl 2000.

2 kommentarer om “Tid for sosial strikking igjen

  1. Jeg har vært maks uheldig med plasseringen av planleggingsdager i denne omgangen.. Blir det noe i høstferien? Da bør jeg i alle fall klare å komme.

Legg igjen en kommentar